BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, May 29, 2010

asal la kali ni mabuk teruk sangat...

salam..
ya Allah tak tau la cmne nak story..nape la agaknye kali nie aku mabuk teruk giler...selera makan pon xde langsung..
makan sikit pon boleh keluar balik...mase pregnant kan si abang n si adik xde la rase teruk cmni..
kali ni sampai aku kena serang semput teruk...harap2 jangan la effect kat baby kan...
doktor bagi makan ubat..tapi ubat tue untuk kanak-kanak..ubat yg x kuat sangat dosenye..
da 1 minggu da..tapi still lagi batuk2...jangan semput lagi da la...sian tengok si papa x tdo malam...jaga aku..terima kasih ayang..coz sudi amek berat pasal Mi..
da 2 hari si abang n si adik xde kat rumah..boring jugak bile anak2 xde..xde kawan aku bergaduh n bertekak..macam xcaye je si adik boleh nak p tdo umah nenek n atok..x nangis lak tue..dia bukannye biase berenggang ngan ktorg..da besar kot..lagipun si abang ade..
Ari nie pon same...xlarat sangat..melepek dari pagi smpai petang..makan lauk rendang sikit je boleh masuk dalam tekak..tapi keluar melambak2....nak mandi pon boleh jadi malas...bau wangi sabun mandi boleh buat aku nak pengsan dalam bilik air..masuk bilik bau air freshner pon boleh buat aku muntah giler...nak sidai baju pun malas gak..nak lipat pon same coz x tahan nagan bau sabun..hi..hi.. nape la teruk sangat kali nie...Papa sabar ek..Mi terpaksa minta tolong awak banyak buat keje rumah kali nie..Mi x sengaja Sayang..Mi minta maaf kalau susah kan awak kali nie..Mi mmg xleh nak bau semua tu..
Ya Allah kuat kan dan tabah kan hati hamba Mu ini Ya Allah..berikan lah aku kesabaran...AMIN...

0 comments: