BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, February 19, 2010

ceritaceriti...

salam..bertemu kembali di arena blogging..he..he..
ape nak cite ek..hari nie meh aku pekenalkan family aku lak..
Aku berkenalan dgn hubby aku since dari sekolah menengah..hmmm..org suh g sekolah aku duk bercinta..ekeke..(xsengaja la..dia yg usha aku dulu nak wat cmne)..tahun 2000 kami pun diijabkabulkan..dan sekarang kami dah ade 2 cahayamata..(kawan bergadoh aku) yang sulung nama dia rifqi rusyaidi..umur dia 9 tahun..yang kedua nama dia najla iryanni umr dia sekarang 5 tahun..rase2 cam nak tambah anak lagi la..may be belum ade rezeki lagi kot..production in progress..tgh roaming...hee...hee...
kami sekeluarga tinggal kat area kampung je..mcm aku cite smalm rumah aku tue tepi highway..so bile time cuti konfem jammed giler..
aku ni kakitangan gomen..hubby aku lak kerja sendiri 'free lance'..kehidupan kami sekeluarga sederhana je..tapi kami happy n happening.
Anak-anak diaorang la teman aku ketawa, menangis n sometimes teman bergaduh..klu xde dorang tak tau la cmne kehidupan aku agaknye..aku rasa korang pun same kot..biar la hubby aku g memancing berhari2 tapi anak-anak jgn sesekali dipisahkan dari aku..dunia ini akan terasa gelap gelita..ceh..ceh...tapi mmg betul..
Dan aku bertambah pelik bila orang zaman sekarang dok suke2 buang baby diaorg merata-rata..
Anak2 aku pun menangis bile tengok baby yang baru lahir dibuang kat dalam tong sampah pastu dibakar...si abang beriya-iya menangis...budak2 pun faham ngan situasi tue..tp diaorng yang buang2 anak nie xde perasaan kot...
Hmmm okey la untuk hari nie...lain kali aku tulis lagi ek...wassalam..

0 comments: