BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, May 3, 2010

busan..bosan..boring....ntahapeapentah lagiiii...

x tau nape lately ni busan semacam...
nak p keje ponnn malas giler..
rase cam nak berenti keje tapi kat pay slip utang melambak...
rase cam x hepi..tapi hepi..
rase cam nak mati..tapi jangan mati sekarang...coz manyak amal yg belooomm buat..
rase cam nak blah jauhh..tapi anak2 n hubby aku cmner lakkk...
rase cam nak pindah rumah....tapi nak tinggal kat mane lak lepas tue...
rase cam...ntahapeapentah macam2 rase ade..
sampaikan ade org tye nape ngan ko nie..bad mood jek sekarang...
aku ade berita yang terlalu gembira...tapi aku xtau nak story ngan sape...
da story ngan hubby n anak2 aku...dorang mmg hepiii sangat...
aku nak cite ngan korang gak..but how should i start..
nnt korang mesti cakap Ade AKu KisaH....he..he...
tapi nnt aku akan story gak ngan korang...
KONnnFEM...
aku akan cite gakkkk...
korang tunggu ekkkk...cite hepi dari aku...
tunggu tau...
kalau korang kisah la....



0 comments: